15% пошукових запитів у Google, що здійснюються користувачами щодня, унікальні, тобто раніше в пошуку їх не вводили. Тому головна світова пошукова система не завжди може їх задовольнити. Це й спонукало розробників компанії створити Question Hub для видань.
«За допомогою Question Hub користувачі можуть повідомити нам, коли їм не вдалося знайти бажаний контент. Ми збираємо всі ці запитання, що залишилися без відповіді, – пояснює Шекхар Шарад, старший менеджер з продуктів у Google, – і передаємо видавцям, щоб вони могли використовувати ці ідеї у створенні багатшого і цікавішого контенту для своєї аудиторії».
Це приносить користь як видавцям, які можуть виявляти прогалини в інформації онлайн, так і всім, хто шукає контент у інтернеті.
Водночас з’явилася інформація, що більшість запитів у Google закінчуються без переходів за посиланнями. Це дані дослідження маркетингової аналітичної фірми Jumpshot. Причому кількість таких безрезультатних запитів збільшувалася з 2016 року та продовжує зростати. Фахівці проаналізували 40 млн пошукових запитів у червні в браузерах у США та з’ясували, що кількість пошуків у Google, які не завершуються кліками за посиланнями, становить 50,3%.
Переходи за випадними результатами – 45,3% (у тому числі 5,9% на сайти або сервіси Google), кліки по рекламних посиланнях – 4,4%. І це найгірший показник для пошукача за останні роки. Кількість невдалих запитів збільшувалася з 2016 року (тоді вона становила 43,9%). Кількість запитів без переходів за посиланнями в мобільному застосунку Google становить 61,9%. Це великий стрибок із січня 2016 року, тоді показник був 55,1%. Кількість кліків по випадних результатах впало з 44,9% до 38,1%, зате кількість переходів на рекламу зросла з 3,3% до 11,4%.
Така ситуація може пояснюватися тим, що в останні роки Google сконцентрувався на наданні результатів на окремих рекламних позиціях перед виданням основних пошукових результатів. Однак у Jumpshot відзначають, що найчастіше на таких окремих позиціях значаться сервіси Google, тоді як «багато сайтів безуспішно прагнуть потрапити в ці перші рядки в результатах видачі».
Проте Google залишається пошуковою системою №1 в США: 94% всіх запитів відправляються з сервісів, що належать Google. Основному пошуковику дістається 69,4%, Google Images – 20,5%, YouTube – 2,98%, Google Maps – 0,75%. Більше 1% тільки у Amazon (1,99%), Yahoo! (1,41%) і Bing (1,18%).
Нагадаємо, раніше «Телекритика» писала, що нова версія Google Chrome дає вільний доступ до сайтів із передплатою.
Фото: pexels