Як повідомляє прес-служба FILM.UA Group, у Богдана чималий досвід роботи у зазначеному маркетинг-напрямку. Назаренко очолював СММ-департамент, а згодом і діджитал-департамент на СТБ. Серед його досягнень – реалізація дієвих стратегій просування бренду та створення власних успішних проектів у соціальних мережах.
«Цифрова революція трансформує світ. Вона задає ритм нашому життю, визначає рівень і кількість споживаного контенту. Створює і змінює вектор роботи та стратегії. Я радий приєднатися до FILM.UA та очолити команду діджитал-відділу в період глобальної діджиталізації ринку. Мій досвід дасть змогу зміцнити команду, яка спільно з потенціалом компанії зможе досягти поставлених цілей в цифровому маркетингу», – коментує своє призначення Богдан Назаренко.
Дізнатися про те, як генеральний продюсер тематичних платних каналів у FILM.UA Group Наталка Якимович розвиває новий канал про здоровий спосіб життя «36,6» можна ТУТ.
Фото: FILM.UA Group