Електронна розсилка AirMail надасть своїм підписникам розумний, стильнийй контент від найвідоміших у світі журналістів. Команда сфокусується на міжнародному рівні і буде висвітлювати такі теми, як політика, бізнес, довкілля, мистецтво, література, кіно і телебачення. І робитиме це з витонченістю і дотепністю, йдеться у Twitter нового сервісу.
Розсилки будуть приходити на поштові адреси кожну суботу о 18:00 за часом Нью-Йорка. Річна підписка на сервіс коштуватиме $50, на три місяці – $15. Запуск AirMail запланований на 20 липня 2019-го.
Грейдон Картер характеризує AirMail як «недільний випуск Financial Times, для отримання якого не потрібно недільного ранку вилазити зі своєї піжами». І відзначає, що формат розсилки буде Трамп-free. Картер заявив, що хоче жити у світі без нинішнього президента США.
Раніше «Телекритика» писала, що колишній головний редактор Vanity Fair Грейдон Картер запустить медіакомпанію для багатих європейських сімей.
Фото: latimes.com