Третій марафон організатори вирішили присвятити таким темам: нестандартні формати в digital для вирішення стандартних завдань, ефективні продажі через електронні тендери, діджитал-стратегія 360, особливості роботи з інфлюенсерами.
Поміж спікерів марафону заявлено: CEO MoneyveoUA Олена Андроникова, CMO кіберспортивного проекту DreamTeam.gg Андрій Чередниченко, Head of Digital «Планета Кіно» Толик Козловський, директор із розвитку і комерційний директор дивізіону Digital&Pay TV StarLightMedia Віталій Чирков і Микола Фаєнгольд, Co-Founder з Captain Growth Дмитро Білаш, СЕО Hubber Артем Шевченко та діджитал-директор 1+1 media Анна Ткаченко.
Програма також міститиме дві панельні дискусії. Перша – про ефективні інструменти в діджитал, друга – про діджіталізацію продажів і про те, як ефективно продавати за допомогою електронних тендерів.
Квитки на DGTL-марафон #3 можна придбати за посиланням.
Також нещодавно ми розбирали кейс, як глянсовий паблішер Hearst працює з big data для підвищення ефективності продажів.