Платформа супутникового телебачення Vіasat представила результати спільного з GfK Ukraine дослідження ринку платного телебачення. Наведене порівняння середньої ціни на ТВ-пакети операторів платного телебачення в IV кварталі 2017 року з IV кварталом 2018-го. Дослідження проводилося для «визначення оптимальної ціни для бізнесу послуг платного телебачення», повідомляє Viasat.
Згідно з результатами дослідження, більшість тих, хто готовий платити за послуги платного ТБ, готові платити до 100 грн. Ця ціна на 40 грн вища за ту, яку готові були платити в IV кварталі 2017 року більшість потенційних і реальних користувачів платного ТБ. У GfK Ukraine відзначають, що в попередні 3 роки оптимальна ціна для бізнесу платного ТБ перебувала в діапазоні 41–50 грн в місяць, і тільки наприкінці 2018 року можна відзначити її чітке збільшення до 81–100 грн/міс.
«Такі зміни на ринку платного телебачення демонструють готовність споживачів платити справедливу ціну за споживаний контент і їх розуміння його цінності. Завдяки зростанню вартості послуги ТБ споживачі можуть розраховувати на збільшення якості та різноманітності контенту, виробленого, в тому числі, українськими медіагрупами», – йдеться в повідомленні.
Дані репрезентативні для населення віком старше 16 років, дослідження проводилося на території всієї України.
Нагадаємо, у зв’язку із запланованим з другого кварталу кодуванням супутникового сигналу телеканалів 4 провідних телегруп компанія Viasat розробила спеціальний тарифний пакет «Національний» вартістю 29 грн/міс. Пакет вміщує базовий набір рейтингових національних каналів і чинний на період до кодування супутникового сигналу. Ціновий діапазон інших пакетів становить від 69 грн/міс. до 249 грн/міс.
Фото: pixabay