Сума угоди, інформацію про яку обидві сторони підтвердили 22 січня, становить $340 млн. Операцію завершать у першому кварталі 2019 року. Про це пишет Variety.
Viacom планує зберегти незалежність Pluto TV. На чолі сервісу залишиться Том Раян (Tom Ryan). Компанія розраховує монетизувати за допомогою Pluto TV власну бібліотеку за рахунок показу реклами, а також використовувати відеосервіс, який залишиться безкоштовним, для просування власних платних цифрових послуг, зокрема Noggin і Comedy Central Now.
«Сьогоднішній день (22 січня. – Ред.) знаменує собою важливий крок у еволюції Viacom: ми працюємо над тим, щоб вперед рухалася і наша компанія, і індустрія в цілому. Унікальний продукт Pluto TV, який лідирує на ринку, в комбінації з нашими брендами, контентом, передовими рекламними можливостями і глобальним масштабом створюють величезні можливості для клієнтів, партнерів і самої Viacom», – заявив виконавчий директор медіахолдингу Боб Бакіш (Bob Bakish).
Мовлення в рамках Pluto TV нагадує лінійне. З онлайн-стримінгом сусідить електронна програмна сітка. Сервіс, який демонструє рекламу, щомісяця залучає понад 12 млн глядачів, причому 60% з них використовують для перегляду смарт-телевізори. У компанії укладені партнерства з низкою виробників техніки, наприклад із Vizio. Також вона пропонує своїм абонентам дивитися відео в спеціальних застосунках. Раніше сервіс залучив $52 млн венчурного фінансування від Scripps Network, Samsung Ventures, Sky і U.S. Venture Partners.
Компанія Viacom запевнила операторів платного ТБ, що не планує змінювати стратегію своїх ключових активів – Nickelodeon, Comedy Central і MTV. Крім того, оператори зможуть пропонувати доступ до Pluto TV як бонус тим абонентам, у яких підключені тільки інтернет-послуги.
Нагадаємо, наприкінці року Disney планує запуск стримінгового сервісу Disney+, орієнтованого на дитячу аудиторію. Компанія має намір також розвивати онлайн-відеосервіс Hulu.
Фото: Viacom