KFC FCK – Mother London
KFC вибачилися за те, що у них були проблеми з куркою. І запевняють, що тепер, з новим постачальником, такого не станеться.
Креатив був створений агентством Mother. У рамках кризового менеджменту мережа запустила сайт, на якому інформувала користувачів про відкриття ресторанів.

«Ресторан зі стравами з курки без курки. Це не ідеально. Щиро вибачаємося перед нашими покупцями, особливо тими, хто здолав шлях, щоб дізнатися, що ресторан зачинений. Це був жахливий тиждень, і ми робимо успіхи. Кожного дня все більше свіжої курятини доставляється в наші ресторани. Спасибі, що терпите нас»
_
Тест на вагітність IKEA, Åkestam Holst
Рекламу розмістилиу жіночому журналі. Будь-яка дівчина могла зробити тест на вагітність і в разі позитивного результату отримати знижку на ліжечко.

_
_
KFC Hot & Spicy, Ogilvy & Mather Hong Kong
Знову KFC. Бренд замінив вогонь на фотографіях – знімках космічного корабля, боліда з реактивним двигуном і групи «Могутніх рейнджерів» – на зображення смаженої курки.

_
_

_
_

_
_
Лірична опера Чикаго, Ogilvy Chicago
Серія принтів покликана змінити сприйняття Ліричної опери Чикаго для залучення міленіалів.

«Якщо ніхто не вмирає – це не опера»
_

«Секс, наркотики і опера»
_