Стрімінговий сервіс повідомив про найшвидше зростання доходів у своїй історії: виручка Netflix за перший квартал цього року становить $3,7 млрд, збільшившись майже на 40% порівняно з першим кварталом 2017 року, а чистий прибуток компанії – $290,1 млн.
У сервісу сьогодні є 125 мільйонів передплатників, причому 7,4 мільйона оформили передплату в період з січня по березень. Майже три чверті нових передплатників перебувають не в США.
Аналітик GBH Insights Даніель Івес сказав, що «агресивна міжнародна стратегія розширення компанії» принесла свої плоди. Виручка зросла на 43% порівняно з тим же періодом минулого року. Це зростання зумовлене збільшенням кількості нових абонентів і збільшенням середньої вартості передплати на Netflix майже на 14%.
Девід Веллс, фінансовий директор Netflix, заявив: «Бізнес виріс швидше, ніж ми очікували».
У листі акціонерам компанія заявила, що планує цього року інвестувати до $8 млрд у нові серіали, фільми, документальні фільми та інші програми, причому кількома мовами «для задоволення різноманітних смаків нашої зростаючої глобальної абонентської бази».
«Netflix значно змінив галузь, і це привело до його суттєвого лідерства, що ускладнює життя традиційним медіакомпаніям або навіть іншим великим технологічним компаніям», – розповів службі BBC аналітик Deutsche Bank Браян Крафт.