У рамках співпраці з Amazon чотири видання, які випускає Hearst, матимуть спеціальні обкладинки з логотипами і шрифтами, які використовувалися в 50-х роках, а також заголовки та тизери тієї епохи. Більш того, журнали будуть датовані 1959 роком.
Партнерство є частиною промокампанії Amazon для шоу The Marvelous Mrs. Maisel ( «Дивовижна місіс Мейзел»). У ньому докладно розповідається про Мідж Мейзел, яка пройшла шлях від домогосподарки до зірки стендап-сцени.
Серіал був номінований на премію Emmy, а актриса Рейчел Броснахан, яка зіграла головну героїню, з’явиться в образі популярної комедіантки 50-х років на всіх обкладинках видань.
Крім цього, Amazon заплатив за обкладинки, які можна зняти і повісити як плакати.
В рамках кампанії також були випущені рекламні щити з контактною інформацією агентства талантів Maisеl. Набравши номер, фанати можуть поговорити з коміками, яких найняли спеціально для відповідей на дзвінки.