Спочатку соціальна мережа вирішила відхреститися від скандалу письмово. «Якщо ми не можемо вас захистити – ми не заслуговуємо на цю роботу», – написав в офіційному листі глава Facebook Марк Цукерберг. У цей час про скандал з витоком даних вже написали найповажніші видання світу і Марка Цукерберга таки попросили прокоментувати події особисто, для початку в Британському парламенті.
Але глава однієї з наймасштабніших соціальних мереж світу таке запрошення не прийняв, додавши, що представляти Facebook у Великій Британії буде хтось інший, але точно не він. Відповідь Цукерберга вразила світову медіаспільноту. А керівник парламентського комітету з питань культури, медіа та спорту Деміан Коллінз назвав це рішення глави Facebook «приголомшливим» і закликав Цукерберга «подумати ще».
У результаті творець мережі, напевно, й справді подумав ще раз і вже 27 березня заявив, що таки виступить з промовою про витік даних, от тільки не в Великій Британії, а в США. Не менш очікувана, ніж результати виборів у Штатах в 2016 році, подія запланована на 10 квітня цього року.
А поки, щоб не сумувати і не згадувати, що соціальна мережа могла бути причетна до результатів виборів у США, американська кінокомпанія HBO вирішила обернути скандал на жарт. Так, ще 25 березня під час презентації 5 сезону комедійного серіалу «Кремнієва долина» на заставці лого Facebook перетворилося в набір букв кирилицею – «ГДÇЕБФФҚ».
During the Silicon Valley opening credits, the Facebook logo flipped from English to Russian. First-rate burn by one of the best series on TV. pic.twitter.com/zvh9ZPd3td
— Adam Best (@adamcbest) 26 марта 2018 г.
Як пізніше прокоментували в HBO, жарт полягав у тому, що назва соціальної мережі офіційно не перекладається російською, а лише доливає оливи у вогонь скандалів навколо Facebook і нагадує про російський слід у результатах виборів у США.