Американська медіакомпанія Bloomberg LP запускає стрімінговий телеканал, який буде фокусуватися на темах, що становлять спільний інтерес. Про це повідомляє «Інтерфакс-Україна» з посиланням на The Wall Street Journal. Спочатку канал буде доступний на стрімінгових платформах Apple TV, Roku та Amazon Fire TV і буде транслювати новини та документальні програми протягом 10,5 години на день.
Телеканал створений на базі запущеного у 2017 році ресурсу Bloomberg TicToc, який минулого року був перейменований у QuickTale, щоб уникнути плутанини з китайською соцмережею TikTok. За даними Bloomberg, кількість унікальних користувачів QuickTale, який доступний на Twitter та інших платформах, становить близько 50 млн осіб на місяць.
Новий телеканал транслюватиме новинні програми в прямому ефірі, документальні фільми, інтерв’ю, а також новини науки, технологій, навколишнього середовища і бізнесу.
Голова Bloomberg Media Джастін Сміт висловив надію на те, що телеканал приверне молоду аудиторію, як придбаний у 2019 році кабельним оператором Altice USA Cheddar Inc., але на глобальному рівні. Понад 100 співробітників Bloomberg працюють над створенням контенту для QuickTale. Канал також буде використовувати матеріали Bloomberg News, який має близько 2700 репортерів з усього світу.
Читайте також:
Как зарабатывать на подписках после пандемии: кейс Bloomberg
Bloomberg Media запускает новый проект — Bloomberg Green
Bloomberg oштрафовали на 5 млн евро за публикацию фейка
Фото: unsplash
Підписуйтесь на «Телекритику» у Telegram та Facebook!