До 28 жовтня – приймання заявок на Школу нативних проєктів від Media Development Foundation.
Школа нативних проєктів — це інтенсивний онлайн-курс, розроблений спільно з експертами з діджиталу та сторітелінгу. Протягом шести тижнів учасники пройдуть усі етапи створення спецпроєкту: від зародження ідеї до дистрибуції готового контенту. Про це повідомляє пресслужба MDF.
Куратор курсу − Ярослав Кобзар, екскерівник відділу продажів медіа WAS та Bird in Flight. На початку він і запрошені ментори проведуть воркшоп з креативу й пітчингу ідеї для нативного проєкту. Теми проєктів, на яких тренуватимуться учасники, будуть пов’язані з цілями сталого розвитку ООН.
Участь у проєкті передбачає, що учасникам потрібно буде приділяти йому від 2 до 6 годин на день. Подаватися на участь можуть журналісти, які працюють у професії менше ніж 5 років. Перевагу матимуть ті апліканти, у яких є досвід роботи з довгими форматами.
Наприкінці MDF обере найкращий проєкт, а команду переможців відправить на оплачуване стажування в одну з найкращих редакцій України.
Лінк на реєстрацію тут.
Читайте також:
Media Development Foundation запускає Survival Kit для медійників у часи коронавірусу
Media Development Foundation Ukraine запустила сайт про медіа
Фото: Media Development Foundation
Підписуйтесь на «Телекритику» у Telegram та Facebook!