Стрімінговий сервіс CBS All Access, який належить ViacomCBS, змінить назву на Paramount+, повідомляє TechCrunch.
Зміна назви, яка відбудеться у 2021, направлена на те, щоб краще показати розширену лінійку контенту, який приєднався до сервісу після злиття Viacom і CBS у 2019 році, включно з контентом таких брендів, як BET, Comedy Central, MTV, Nickelodeon, Smithsonian Channel, TV Land, VH1, Paramount Pictures та інших спортивних програм. Крім того, у 2021 році Paramount+ вийде на міжнародний рівень, починаючи з Австралії, Латинської Америки та Скандинавії.
Про плани ViacomCBS щодо ребрендингу було відомо раніше у цьому році. Компанія повідомила інвесторам, що ребрендинг і розширені послуги з’являться влітку. Пізніше ці терміни перенеслися на 2021 рік.
У зв’язку з оновленням поповниться і бібліотека контенту – вийде мінісеріал «Пропозиція» (The Offer), який розповість історію створення фільму «Хрещений батько», драма «Левиця» (Lioness), нова версія програми Behind the Music, що виходила на MTV, кримінальна драма «Справжні злочинні уми» (The Real Criminal Minds).
Крім цього, на Paramount+ продовжать виходити оригінальні серіали, які зараз доступні на CBS All Access, на кшталт «Сутінкової зони», «Чому жінки вбивають», «Зоряного шляху: Пікар» (Star Trek: Picard) та інших.
Нагадаємо, компанія Viasat уклала контракт терміном на два роки з ViacomCBS Global Distribution Group.
Читайте також:
ViacomCBS запустить лінійку подкастів
ViacomCBS уклала дистриб’юторську угоду з Orange TV
Peacock уклав дистриб’юторську угоду з ViacomCBS та Paramount
Фото: ViacomCBS
Підписуйтесь на «Телекритику» у Telegram та Facebook!