Будь-яке медіа будується на вмінні розповідати історії. Якщо ми говоримо про гроші, то єдине, що ми можемо запропонувати – це розповідь історій», – каже Красильщик.
А як може заробити хороший медійник? Тільки тим, що він буде писати краще за інших. В епоху блогінга видання передусім конкурують із блогерами у Facebook. Красильщик розповів, як редакція Meduza бореться з конкурентами: «Ми вирощуємо всередині себе експертизи і відточуємо мистецтво розповідати історії. Не лише щодо формулювання слів, а й у тому сенсі, як ми поширюємо контент, збираємо статистику і шукаємо нові формати. Фактично ми пропонуємо найтехнологічніший сервіс з розповідання історій», – каже видавець.
Невеликий кейс від видання Meduza можна описати чотирма словами: свобода, експерименти, редакційна інтонація. Зі слів Красильщика, цифровий сторітелінг відрізняється від паперового тим, що потрібно бути особливо готовим до експериментів і пошуків нових форматів.
Meduza складається з десятків різних форматів, які постійно переробляються і відточуються. Але те, що відрізняє видання від інших, – це редакційна інтонація.
«Meduza однаково розмовляє на різних платформах. Це не можна повторити», – каже Ілля Красильщик.
Видавець також упевнений, що підхід до перевірки інформації, редактури і повага до читача відіграють ключову роль у створенні гідного контенту.