Аналітичне агентство TransUnion опублікувало новий звіт, присвячений темі впливу пандемії коронавірусу на медіаспоживання, передає globenewswire.com.
Так, аналітики з’ясували, що 56% респондентів користуються SVOD-послугами набагато частіше, ніж до пандемії. 45% опитаних заявили, що й надалі користуватимуться SVOD-послугами, навіть якщо карантин скасують зовсім.
Експерти зазначають, що у міру зростання використання SVOD-послуг (включно з такими популярними платформами, як Amazon Prime, Hulu, Netflix та Apple TV), збільшується і тривалість часу перегляду. 66% респондентів говорять, що до карантину вони приділяли стрімінговому контенту 1-2 год. на день, тоді як у карантин час перегляду зріс до 3-4 год. на день (тут наводяться дані за станом на 18-24 травня 2020 року). Більше третини опитаних щодня проводять за дивленням стрімінга 5 год. і більше. Цікаво, що більшість абонентів, що витрачають по 5 годин на день на дивлення, це люди у віці 18-29 років.
Споживачі не тільки споживають більше контенту, але й підписуються на все більшу кількість платформ з моменту початку пандемії. Відсоток споживачів, які підписалися на 3-5 потокових сервісів, збільшився до 48%, у порівнянні з 37% до COVID-19.
Крім того, спостерігається тенденція відмови від кабельного ТБ: 53% споживачів вказали, що вони вважають за краще підписуватися на SVOD-послуги й тому відмовляються від кабельного телебачення.
Люди віком 18-29 років віддають перевагу мобільним пристроям для потокової передачі (25%), а люди віком від 30 до 44 років віддають перевагу пристроям OTT (19%). SmartTV популярно серед аудиторії 60+ (41%).
Нагадаємо: раніше стало відомо, як змінилося медіаспоживання в інтернеті за час карантину.
Читайте також:
37% подписчиков делятся доступом к стриминговым сервисам с посторонними людьми
Як змінилося медіаспоживання в Україні після введення карантину – дослідження Kantar
Аудиторія віддає перевагу месенджерам та локальним новинам: як коронавірус змінив медіаспоживання у Європі
Фото: «Телекритика»
Підписуйтесь на «Телекритику» у Telegram та Facebook!