17 вересня 2019 року The Washington Post презентувала рекламну мережу Zeus. Цей продукт дозволяє компаніям купувати автоматизовану рекламу у режимі реального часу так само, як і Big Tech-платформи. А 21 травня стало відомо, що адтех-продукт виходить на ринок локальних медіа.
The Washington Post уклала контракт з Local Media Consortium. Згідно з домовленостями, Local Media Consortium, у який наразі входять 3,5 тис. докальних видань США, запровадить платформу і допоможе місцевим ЗМІ заробити на рекламі.
Нагадаємо, що Zeus є майданчиком для розміщення медійної реклами всередині мережі видань. Її особливість у тому, що вона ніяк не пов’язана з чинними рекламними біржами та платформами. Розробники вважають, що ця мережа стане кращою альтернативою Facebook та Google, «адже рекламодавці часто говорять про те, що у цих мережах контент не перевіряється, а інших варіантів для швидкої та ефективної купівлі реклами у них немає». Видання, що увійшли у мережу, зможуть відкрити свої рекламні майданчики для більшої кількості рекламодавців, пише The Washington Post. У випадку з Local Media Consortium, Zeus забезпечить рекламодавцям доступ до аудиторії 3,5 тис. локальних американських ЗМІ.
Раніше стало відомо, що суд зобов’язав Іран виплатити журналісту Washington Post $180 млн.
Читайте також:
Білий дім відмовиться від підписки на The Washington Post та New York Times
The Washington Post: як упертюхи все-таки прийшли до digital
Фото: Washington Post
Підписуйтесь на «Телекритику» у Telegram и Facebook!