Аналітична компанія Nielsen зазначила 50-відсоткове зростання перегляду YouTube за перші два тижні квітня, передає edition.cnn.com.
Згідно з новими даними Nielsen, останнім часом дивлення на YouTube різко зросло. В основному людей цікавлять лайфхаки, які слід застосовувати вдома. Наприклад, дуже популярні влоги про те, як самому підстригтися, як полагодити техніку або меблі, як правильно мити руки, посуд і т.д. З цього випливає, що зростання перегляду забезпечує карантин і все, що з ним пов’язано.
За словами Сьюзен Воджіцкі, генеральної директорки YouTube, відеосервіс «забезпечив понад 10 млрд показів відео, що містять вірогідну інформацію про коронавірус». Також вона зазначила, що домашня сторінка YouTube для користувачів із США тепер містить спеціальні розділи про Covid-19, а також навчальні відео для дітей. Воджіцкі акцентувала, що освіта – це «один з найбільш переконливих варіантів використання YouTube».
У компанії зазначають, що дивлення зросло на 50% протягом перших двох тижнів квітня у порівнянні з цим же періодом роком раніше. Протягом першого тижня квітня дивлення досягло 32 млрд хв. Минулого року у цей період показник стояв на позначці 15 млрд хв. Також аналітики констатували, що на YouTube припадає 20% від загального перегляду потокового відео.
Нагадаємо: раніше стало відомо, що перегляд новин на YouTube виріс на 75%.
Читайте також:
Яніна Соколова запускає програму «Соромно!» у YouTube
Телеканал ТЕТ запустив YouTube-шоу «Щоденник на стіл! Поведінка 2!»
Серіал «Перші ластівки» вийде на YouTube
Фото: Unsplash
Підписуйтесь на «Телекритику» у Telegram и Facebook!