26 березня 2020 року Facebook запустив новий інструмент – Messenger Coronavirus Community Hub. Він буде містити поради експертів та вірогідну інформацію про коронавірус. Таким чином компанія хоче допомогти людям впоратися з пандемією, а також соцмережа має намір з його допомогою протистояти дезінформації про COVID-19, передає socialmediatoday.com.
За словами представників компанії, Coronavirus Community Hub було вирішено запустити саме у Facebook Messenger, тому що сьогодні люди використовують його набагато частіше, ніж до спалаху пандемії.
«У всьому світі ми спостерігаємо значне зростання кількості людей, що використовують Messenger для групових чатів і дзвінків, щоб залишатися на зв’язку зі своїми близькими. Сьогодні на 70% більше людей беруть участь у групових відеодзвінках, ніж до пандемії, а час, що витрачається на групові відеодзвінки, збільшився удвічі», – коментує Стен Чудновський, віцепрезидент Messenger.
Також протягом останніх тижнів Facebook відкрив центр інформування про COVID-19. Його повідомлення доступні користувачам з ряду країн, і побачити їх можна у верхній частині стрічки. Зокрема, центр публікує актуальну інформацію від управлінь охорони здоров’я держав і міжнародних організацій. Крім того, компанія створила канал для ВООЗ у месенджері WhatsApp, на який вже підписалися понад 10 млн осіб.
Нагадаємо: раніше стало відомо, що у США стрімко зростає популярність сервісу для журналістів Subtext.
Фото: Facebook
Підписуйтесь на «Телекритику» у Telegram та Facebook!