Для роботи в країнах СНД зовсім не обов’язково мати профіль у LinkedIn. Однак тим, хто прагне влаштуватися в європейську або американську компанію, профіль у одній з найпопулярніших соцмереж для професіоналів просто необхідний.
На основі аналізу LinkedIn-акаунтів різних фахівців блогер визначила особливості ідеального резюме.
Додайте професійне фото профілю
«Селфі» в жодному разі не можна використовувати. Нехай краще це буде знімок на професійну камеру. Ваше обличчя на фото має бути відкритим і по можливості з посмішкою. Американці і європейці люблять позитивно налаштованих людей.
Оптимізуйте заголовок (tagline) під пошукові системи
Персоналізуйте URL
Синхронізуйте профіль із резюме
Очевидно, що інформація в резюме, в якому зазвичай фахівці з найму знаходять посилання на LinkedIn, не повинна йти врозріз із представленою в самому профілі.
Коротко розкажіть про себе
Короткий розділ Summary можна розгорнути, але, повірте, не всі рекрутери будуть це робити, зайшовши на ваш профіль. Тому ваше завдання – буквально в двох реченнях розповісти про свої професійні навички.
Покажіть, що ви любите свою роботу
Пам’ятайте, що LinkedIn – це професійна соціальна мережа, а не стандартне резюме, тому тут вітається прояв вашої особистості. Розкажіть про свої інтереси в житті. В ідеалі – ваші захоплення повинні перетинатися з основним видом діяльності.