Наприкінці 2019 року в дивізіоні «Мовлення» медіагрупи StarLightMedia відбулися кадрові перестанови. Про це повідомляє прес-служба медіахолдингу.
Новою директоркою з маркетингу телеканалу СТБ стала Тетяна Свєтлова. Тетяна має багаторічний досвід роботи у телекомунікаційних та медійних компаніях. Керувала маркетинговою функцію на каналах ТЕТ, ТРК Україна. Працювала у великих національних і міжнародних компаніях, таких як «Coca-Cola Company» і «Київстар».
“Я рада приєднатися до однієї з найуспішніших медіа-команд України. Телеканал СТБ проходить зараз важливий процес трансформації та перепозиціонування, і для мене це цікавий особистий і професійний виклик. Впевнена, що разом з командою ми зможемо вивести бренд СТБ на якісно новий рівень і укріпимо лідерські позиції в серцях наших глядачів”, – коментує Тетяна Свєтлова.
Раніше місце маркетинг-директора каналу СТБ займав Андрій Орнатський, який з листопада 2019 року очолив маркетинг іншого дивізіону групи StarLightMedia – PayTV&Digital.
“Моє першочергове завдання – це ефективна стратегія подальшого розвитку єдиного дивізіону PayTV&Digital, яка ще більше укріпить позиції холдингу на ринку цифрового бізнесу. Також я продовжу тісну співпрацю з дивізіоном «Мовлення» в якості консультанта з питань розробки маркетингових стратегій та аналітики телеканалів групи StarLightMedia”, – відмітив Андрій Орнатський.
Нагадаємо, 10 січня 2020 року стало відомо, що StarLightMedia робить акцент на виробництві мультиплатформених серіалів, в зв’язку з чим відкриває новий напрям «StarLight Originals». Посаду Creative Producer Original Content цього напрямку отримав Олексій Гладушевський, який до останнього часу обіймав посаду генерального директора «Нового».
Фото: Олександра Йорк
Підписуйтесь на «Телекритику» у Telegram та Facebook!