Нещодавно компанія Ernst & Young Global Limited (EY) опублікувала результати опитування How are media and entertainment businesses reinventing in an age of transformation?, проведеного серед 350 американських медіаменеджерів, повідомляє prnewswire.com. Згідно з його даними, топменеджмент ЗМІ та індустрії розваг побоюється за ефективність нині чинних бізнес-моделей.
У звіті EY сказано:
- 50% респондентів вважають, що більше не можуть покладатися на традиційні бізнес-моделі;
- 28% визнають, що їхній бізнес потребує активізації, але не впевнені, як саме потрібно розставити пріоритети;
- 63% тих, хто ініціює інновації, вважають, що внести справжні зміни допоможе оптимізація операційної моделі.
Більше третини (34%) топменеджменту ЗМІ та індустрії розваг визнають, що їхні компанії можуть припинити існування через п’ять років, якщо бізнес-модель не буде переосмислена. Також 50% керівників заявили, що більше не можуть покладатися на традиційні бізнес-моделі, якщо хочуть досягти успіху у медіасфері. Представники індустрії розваг (28%) акцентували на необхідності активізувати бізнес-процеси, однак вони поки не знають, як оптимальніше розставити пріоритети.
Дослідження також виявило три основні чинники, що провокують зміни у медіасередовищі й індустрії розваг:
- реагування на зміну конкурентного середовища, що може привести до зниження рентабельності бізнесу;
- погоня за digital–інноваціями (штучний інтелект, 5G та ін.);
- проблеми, пов’язані зі зміною очікувань клієнтів, що впливає на освоєння продуктів і послуг.
З цього дослідники роблять висновок, що прагнення до досконалості ─ головна мета медіакомпаній, які прагнуть до трансформації. Пріоритетами при цьому топменеджмент називає зміну операційної моделі (41%) і оперативну доставку/виконання (39%). Ключовим пріоритетом також стає спрощення діяльності медіакомпаній і компаній, що працюють в індустрії розваг ─ цієї думки дотримуються 55% керівників.
Опитування також показує, як компанії використовують дані, щоб упровадити операційні зміни. 62% респондентів розглядають спрощення доступу до даних як можливість для трансформації бізнесу. Показово, що 56% керівників вказали, що вони віддають перевагу створенню власних даних, тоді як тільки 13% вважають за краще використовувати сторонні джерела.
Також респонденти роблять ставку і на підвищення кваліфікації співробітників. Сьогодні у багатьох медіакомпаніях співпрацюють представники чотирьох поколінь ─ «бумери», «ікси», «міленіали» і Gen Z. 33% з усіх опитаних топменеджерів зазначали необхідність подолання розриву у знаннях, навичках і талантах, вважаючи що скорочення розриву стане рушійною силою змін. Цікаво, що ця думка найбільш популярна серед керівників видавництв та рекламних агентств ─ 43% і 42% відповідно. 24% респондентів вважають розрив у навичках серйозною загрозою бізнесу, а 30% вважають його одним із найсерйозніших перешкод для інновацій.
Нагадаємо, що раніше стало відомо про те, що зростання Instagram зменшилось уперше за всю історію існування цієї соцмережі.
Фото: Unsplash
Підписуйтесь на «Телекритику» у Telegram та Facebook!