Після того як медіахолдинг Vox Media придбав New York Magazine і безліч пов’язаних з ним веб-ресурсів, компанія намагається привернути увагу рекламодавців за допомогою нової платформи, завдання якої ─ допомогти рекламодавцям вивчити інтереси та дії споживачів контенту і з’ясувати, який вид рекламного оголошення найкраще для них підійде, повідомляє cnbc.com.
Vox Media, що володіє Recode, The Verge і спортивним сайтом SB Nation, заявив у вересні 2019 року про придбання New York Magazine і The Strategist. Сьогодні холдинг намагається зрозуміти, якою стане монетизація у майбутньому, коли маркетологи більше не зможуть використовувати big data. Платформа Forte повинна розвязати цю проблему.
За словами фінансового директора Райана Полі, платформа показує нове нормативно-правове середовище. Зміни політики щодо браузерів дають споживачам більше інформації про дані, зібрані на них, у той час як в Каліфорнії закон про конфіденційність, що набуває чинності у 2020 році, також дає користувачам більший контроль над своїми даними. Forte дозволить рекламодавцям скористатися перевагами розширення мережі Vox і надасть їм прямі посилання на дані про аудиторію медіахолдингу замість того, щоб покладатися на сторонні дані.
За словами Поли, дані, отримані за допомогою Forte, допоможуть рекламодавцям адаптувати креативні повідомлення у залежності від того, де споживачі переглядають контент, тому вони зможуть пропонувати різну рекламу для тих, хто здійснює покупки на The Strategist, і для тих, хто читає новини на The Verge або ж на Vox.
Нагадаємо, що відповідно до дослідження Freedom House, моніторинг соціальних мереж призвів до падіння глобальної свободи інтернету у 2019 році.
Фото: Vox Media
Підписуйтесь на «Телекритику» у Telegramта Facebook!