Медіакомпанія AIR, сертифікований партнер YouTube, оголосила нову дату і локацію фестивалю відеокреативу та блогерів Videozhara. У 2020 році п’ята, ювілейна зустріч відбудеться 23-24 травня на ВДНГ.
«Сьогодні Videozhara − щось значно більше, ніж місце зустрічі креаторів та їх прихильників. Це вже ком’юніті людей, яких об’єднує ідея причетності до створення контенту, який може змінювати світ навколо нас. Зкожним днем людей, які бажають творити, стає все більше», − каже Анна Колтунова, project-manager Videozhara.
У 2019 на фестивалі було 9 сцен і 15 тематичних майданчиків, а зустріч відвідали 17,5 тис. осіб і понад 600 зірок YouTube. У планах на 2020 рік розмістити на 77 тис. кв. м ВДНГ ще більше різноманітних зон для розваг, навчання та спілкування. Музика і краса, ігри та гаджети, спорт, дитячі зони, особливо облаштовані місця зустрічей із кумирами − це лише мала частина того, що чекає на відвідувачів Videozhara.
Також у програмі фестивалю майстер-класи, тематичні зустрічі та професійні конференції. Організатори також готують окремий великий сюрприз для тих, хто усвідомлює усю силу впливу блогерів на суспільство і ринок зокрема.
«Популярність інфлюенсер-маркетингу, яка швидко зростає у всьому світі, вже не дозволяє ігнорувати важливість і значущість блогерів для бізнесу. Блогерам вірять понад 80% споживачів, які готові здійснити покупку після їх рекомендації. Тому все більше компаній закладають у свої маркетингові бюджети витрати на такий вид просування своїх товарів і послуг», − інтригує Вікторія Гудова, Head of AIR Brands.
Нагадаємо, дитячий контент став основою топ-10 YouTube-каналів.
Підписуйтесь на «Телекритику» у Telegram та Facebook!