29 листопада у Лісабоні, Португалія, відбувся фінал European Excellence Awards 2019, де були відзначені кращі PR-кейси року. Перемогу в одній із основних категорій Change Communications отримала кампанія 1+1 media #забутипровік, повідомляє прес-служба холдингу.
#забутіпровік – це масштабна соціальна ініціатива, мета якої – протидія ейджизму та трудовій дискримінації в Україні. Крім 1+1 media, фаворитами у різних категоріях стали проекти компаній Adidas, IKEA, Coca-Cola, Siemens, Deutsche Bank, Microsoft та інші.
«Нагорода European Excellence Awards – ознака того, що ми на правильному шляху, а ще це крутий стимул і мотивація рухатися далі. Пишаюся, що про #забутіпровік тепер говорять на міжнародному рівні, тому що наша головна задача – достукатися до мільйонів людей, надихнути їх повірити в себе і свої ідеї, незалежно від віку та інших обставин. Дякую команді, яка працює над проектом з величезною любов’ю і не збирається зупинятися на досягнутому. Далі – більше », – коментує Світлана Павелецька, директор з маркетингових комунікацій 1+1 media.
Раніше «Телекритика» повідомляла про те, що два проекти 1 + 1 media потрапили до шорт-листа премії – #забутипровік і «Тільки нікому не кажи».
Фото: European Excellence Awards
Підписуйтесь на «Телекритику» у Telegram та Facebook!