Сейлз-хауз StarLight Digital отримав ексклюзивні права на розміщення медійної реклами на діджитал-майданчиках Edipressе Media. Про це повідомляє прес-служба StarLightMedia.
Діджитал-майданчики Edipresse Media орієнтовані на жіночу аудиторію, яка становить 75% загальної аудиторії сайтів (edinstvennaya.ua, viva.ua, beauty.ua, tvoymalysh.com.ua і 4mama.ua).
«Разом ми плануємо охоплювати 3,5-5 млн українських жінок щомісяця. Впевнена, що рекламодавці оцінять переваги закупівлі реклами через єдине вікно», – коментує Анна Даценко, комерційний директор сейлз-хаусу StarLight Digital, дивізіону Digital & Pay TV, групи SLM.
На думку виконавчого директора Edipresse Media Тетяни Стамбовскої, нове партнерство посилить обидві компанії, оскільки вони є одними з найбільших селлерів серед жіночої аудиторії: «Співпраця зі StarLightMedia для нас – це якісні технічні рішення і посилення ефективності кампанії на наших ресурсах. Ми виробляємо брендований контент з високим рівнем трастовості пошукових систем і довіри споживачів. Тому наші майданчики цікаві для партнерства тим брендам, які піклуються про свою репутацію і зацікавлені у прозорих і позитивних колабораціях».
Нагадаємо, що сейлз-хауз StarLight Digital продає рекламу на сайтах групи StarLightMedia (teleportal.ua, stb.ua, novy.tv, ictv.ua, m1.tv, qtv.ua, fakty.ictv.ua, кулінарний портал smachno.ua ), а також партнерських сайтах: Inter Group, Медіа Група Україна, UaMobile, Selectivv.
Edipresse Media – медіакомпанія, яка розвиває свій бізнес у напрямку принт і нон-принт медіа, серед яких viva.ua, edinstvennaya.ua, beauty.ua, tvoymalysh.com.ua, 4mama.ua, superdom.ua, destinations.ua . Компанія також є засновником премій та заходів – «Viva! Найкрасивіші», «Жінка України», «Тато року» та інших.
Нагадаємо, судячи з обсягу законтрактованої телевізійної реклами на телеканалах StarLightMedia на 2020 рік – динаміка ринку зберігається, а обсяг контрактів станом на початок жовтня вже перевищив 2,3 млрд грн.
Фото: Unsplash
Підписуйтесь на «Телекритику» у Telegram та Facebook!