Digital-агентство newage опублікувало нове дослідження щодо українського ринку відеореклами, передає mmr.ua.
Згідно з даними дослідження, більшість українських рекламодавців вважають за краще для своїх медійних кампаній формат відео (59%). Банери використовують 34%, брендинг – 11%. Найбільш популярними є 15-секундні та 6-секундні ролики. А з інструментів найчастіше використовують Google, Facebook та онлайн-кінотеатри.
У звіті також наголошується, що 43% рекламодавців направляють рекламні бюджети на кампанії у діджитал-каналах. У середньому, користувач бачить відеорекламу понад 9 раз на день, а банерну – понад 18.
Щодо контенту, то українці вважають за краще відеоконтент (64%). Аналітики зазначають, що за останній рік цей показник виріс на 16%. Також зростає і час перегляду, він становить 80 хв. на день. Це на 21% більше, ніж минулого року.
Найпопулярнішими сервісами є YouTube, онлайнові кінотеатри, а також соціальні мережі. При цьому, перегляд контенту на сайтах-кінотеатрах має яскраво виражений характер «вихідного дня», а в YouTube користувачі дивляться контент протягом усього тижня.
Нагадаємо: раніше стало відомо, що під час пандемії ТВ-реклама виросла завдяки FMCG та фармі.
Читайте також:
ТБ, реклама та вірус: що відбувається на ринку і хто кого переможе
Телереклама: підсумки 2019. Нерушима фармацевтика, і хто постраждав від найбільшої медіаінфляції
Фото: «Телекритика»
Підписуйтесь на «Телекритику» у Telegram та Facebook!