19 листопада 2019 року 1+1 media запустила новий масштабний проект «Mind Contest: люди проти машин». Мета проекту – перевірити гіпотезу про те, що штучний інтелект може протистояти людському і самостійно створювати не менш оригінальний контент, повідомляє прес-служба медіа-групи.
Проект складатиметься з декількох етапів. На першому етапі 1+1 media і журі будуть шукати учасників для формування Л-команди – контентмейкерів, яким доведеться протистояти нейромережі. На основі поданих заявок журі відбере до 12 учасників. Надалі вони сформують кілька суперкоманд.
«Ми – як компанія, яка цінує людей ідей, – хочемо дати можливість креативній індустрії зійтися у батлі з нейромережею і нарешті перевірити, чи дійсно роботи здатні замінити людей творчих професій на ринку праці у найближчому майбутньому, або це міф. Приєднуйтесь до проекту, якщо ви не боїтеся стати суперником штучного інтелекту і відстояти звання людей-креаторів», – зазначила Світлана Павелецька, директорка з маркетингових комунікацій групи 1+1 media та менторка проекту «Mind Contest: люди проти машин».
«Нам – як представникам креативної індустрії – дуже цікаво дізнатися, на що здатні машини. Я хочу на практиці перевірити, чи переможуть нас роботи чи ми переможемо їх», – заявила Анна Ткаченко, керівниця «1+1 Digital та інновації» та менторка проекту «Mind Contest: люди проти машин».
«Ми дуже любимо виклики, вони нас мотивують, тому наші проекти інноваційні та популярні. Від цього проекту я очікую суперідей, які зможуть нас захопити і створити цілу подію. Ми сподіваємося побачити класні проекти, хоча до кінця журі не знатиме, хто насправді є їх авторами. Але ми, звичайно, вболіваємо за команду людей. У той же час нам цікаві можливості нейромережі. При створенні проектів ми користуємося десятком наборів характеристик для того, щоб вони були успішними, у той же час наші колеги з Netflix використовують близько 800 атрибутів. Потрібно їх наздоганяти», – констатував Максим Кривицький, керівник« ТВ-бізнесу» 1+1 media.
«Ми сприймаємо нейромережу як додатковий інструмент для нас – людей. Однак ми хочемо перевірити, наскільки ми креативні. Бути може, нам потрібно перейти на інший рівень? Розвинути своє критичне мислення ще більше? А заодно подивимося, наскільки плавно і органічно впишуться у наш медійний контент ті сценарії, які створить машина. І далі – будемо один в одного вчитися », – підсумував Дмитро Федюков, творець нейромережі.
На першому етапі 1+1 media і журі будуть перебувати у пошуку учасників для формування Л-команди – контентмейкерів, які наважаться потягатися з нейромережею. На основі поданих заявок журі відберуть до 12 учасників, які будуть розподілені у другому етапі на кілька суперкоманд. Заповнити заявку на участь у проекті можна до 29 грудня 2019 року тут. Список учасників Л-команд буде оголошений 16 лютого 2020 року.
У другому етапі команди людей і нейромережа працюватимуть над реалізацією своєї ідеї. Завдання кожної команди людей – створити тизер до власновигаданого серіаліті, який далі буде змагатися з тизерами ідей, згенерованих нейромережею. Для однакових шансів на виграш – кількість ідей від нейромережі буде дорівнювати кількості ідей від команд людей. Для забезпечення конфіденційності і нерозголошення авторства з учасниками буде підписано угоду, яка гарантуватиме збереження таємниці змісту ідеї і її реалізації до фінального етапу.
Під час роботи над ідеями і тизерами учасників Л-команд будуть підтримувати і консультувати ментори проекту.
Третій і фінальний етап проекту відбудеться 18 квітня 2020 року у Києві, де для журі та глядачів батлу будуть представлені тизери, створені Л-командами і нейромережею, але без вказівки авторства. Журі разом з присутніми гостями фінального заходу шляхом голосування виберуть переможця і тільки після цього дізнаються, хто його творець – людина чи машина.
Команда переможців проекту отримає фінансову винагороду у розмірі 100 тисяч гривень. У разі перемоги нейронної мережі кошти підуть на благодійність.
Склад журі: Максим Кривицький, керівник «ТВ-бізнесу» 1+1 media, генеральний продюсер каналу «1+1»; Ольга Слісаренко, головна продюсерка розважальних програм каналу «1+ 1»; Ксенія Чорна, креативна продюсерка управління розважальних програм каналу «1+1»; Ірена Карпа, письменниця, сценаристка, співачка, журналістка, телеведуча; Любомир Левицький, режисер і кліпмейкер. Ім’я шостого члена журі поки не розкривається.
Фото: 1+1 media
Підписуйтесь на «Телекритику» у Telegram та Facebook!