26 лютого 2020 року стало відомо, що медіакомпанія Playboy Enterprises планує реструктуризацію своїх активів під новим брендом – PEI Holdings, повідомляє MediaPost.
Видавець переглянув редакційну політику Playboy і вивів у топ такі теми, як сексуальне здоров’я, одяг та аксесуари, краса та турбота про шкіру, будинок і гостинність. Також паблішер планує інвестувати у ряд брендів, розвивати вже наявні продукти, запустити нову маркетинг-стратегію та вдосконалити інфраструктуру поширення.
«Створення холдингу дасть нам можливість скористатися силою бренду Playboy, використовуючи його у ролі платформи для запуску та розвитку інших брендів», – прокоментував Бен Кон, генеральний директор PEI Holdings і генеральний директор Playboy Enterprises.
Також PEI Holdings оголосила про придбання онлайн-магазину інтимних товарів Yandy, на якому за місяць реєструється близько 50 тис. покупок. Цією угодою компанія планує розвивати власний продуктовий підхід для своїх читачів-клієнтів.
Нагадаємо, що у 2019 році видавець Playboy оголосив, що журнал тепер буде виходити 6 разів на рік. А син засновника журналу, Купер Хефнер, у тому ж році оголосив про залишення компанії, щоб зайнятися власним бізнесом – Hefner Media Corporation.
Нагадаємо, раніше стало відомо, що репортер з Північної Кароліни забув вимкнути маски у Facebook і вийшов у прямий ефір.
Фото: wallpapersafari.com
Підписуйтесь на «Телекритику» у Telegram та Facebook!