В Індустріальному телевізійному комітеті, який виступає замовником теледослідження Nielsen, не бачать проблеми в високих рейтингах двохвилинного технічного збою в ефірі телеканалу «Україна», що стався в п’ятницю, 22 лютого, о 21:00. Про це у відповідь на запит «Телекритики» повідомив виконавчий директор ІТК Ігор Коваль.
В ІТК вірять у можливість того, що глядачі могли масово не перемикатися на інші телеканали під час двохвилинної відсутності ефіру. «З технічного боку процесу підрахунку рейтингів у мене запитань немає. Якщо глядачі не перемикали канал ці 2 хвилини, то їх перегляд мав бути зарахований. З поведінкової оцінки видно, що частка впала приблизно вдвічі. Логічно, що хтось пішов, хтось чекав. Оцінювати терпіння – це вже суб’єктивізм. Це прайм-тайм каналу «Україна», тому це, швидше, до їхніх аналітиків запитання, вони краще розуміють свою аудиторію», – зазначив Ігор Коваль.
У прес-службі телеканалу «Україна» навідріз відмовилися надати коментар «Телекритиці» про причини двохвилинного технічного збою і його високі показники телеперегляду.
Нагадаємо, збій в ефірі каналу «Україна» стався 22 лютого після закінчення ток-шоу «Говорить Україна» та перед початком програми «Головна тема. Вибір ». Двохвилинне шипляче зображення чорного екрану з логотипом, яке нагадувало наводку на радіочастоти на телеканалі «Україна», зібрало рейтинг 2,99% і частку 9,99% за комерційною аудиторією 18-54, 50+. За старшою аудиторією (4+, 50+) двохвилинна відсутність ефіру зібрала ще більше – рейтинг 4,9% і частку 13,39%. Телеканал «Україна» був лідером 22 лютого за зазначеними аудиторіями.
Фото: pixabay