30 жовтня CEO Тwitter Джек Дорсі оголосив, що соціальна мережа заборонить політичну рекламу з 22 листопада. Про це повідомило видання The Drum.
«Політичне повідомлення отримує охоплення, коли люди підписані на акаунт або ретвітять його, – написав Дорсі в Twitter. – Оплата за охоплення нівелює це рішення, просуваючи оптимізовані і таргетовані повідомлення. Ми вважаємо, що на це рішення не повинні впливати гроші ».
Дохід від реклами Twitter у 2018 році склав $1,3 млрд, а eMarketer прогнозував, що ця цифра досягне $2,06 млрд, перш ніж Дорсі зробив заяву. Компанія також не очікує значного збільшення виручки.
«Цілком ймовірно, що політична реклама не є важливою частиною основного бізнесу Twitter. І, з огляду на характер платформи, люди, видавці і політики як і раніше будуть використовувати Twitter для обговорення політики, а це означає, що він не вирішить проблему дезінформації повністю» – зазначила старший аналітик eMarketer Жасмин Енберг.
Дорсі визнав, що заборона політичної реклами може бути вигідною чинним посадовцям, але зазначив, що «ми стали свідками того, як багато соціальних рухів досягли масового масштабу без будь-якої політичної реклами. Я вірю, що це буде розвиватися».
Повну політику Twitter представить 15 листопада.
До речі, позиція Twitter стосовно політичної реклами з’явилася після того, як Facebook почав активно дискутувати на тему свободи слова та дозволив запускати політичну рекламу в соцмережі, навіть якщо вона містить дезінформацію.
Після цієї заяви співробітники Facebook написали лист Цукербергу, в якому йдеться, що його політика є загрозою для компанії.
Фото: Unsplash
Підписуйтесь на «Телекритику» в Telegram та Facebook!