Практично через рік після старту проекту «Трансформація» телегрупа StarLightMedia підбиває його перші підсумки, відкриваючи нову стратегію холдингу.
Бізнес
-
-
Digital-директор 1+1 media Анна Ткаченко, а также креативные и коммерческие директора дивизиона Pay TV&Digital StarLightMedia Виталий Чирков и Николай Фаенгольд о «телевизионном» видении будущего digital.
-
Якою може бути реальна сума угоди із ZIK, хто став «наглядачем» у медіахолдингу соратника Віктора Медведчука і навіщо йому ще один інформаційний телеканал. «Телекритика» розбирає найгучнішу телеугоду першого півріччя.
-
Мовники масово ігнорують найдешевший спосіб доставки телесигналу.
-
Провайдери скептично ставляться до зростання кількості абонентів платного телебачення після кодування супутникового сигналу каналів телегруп.
-
Доповідь голови представництва SES в Україні та СНД Онно Зонневельда про те, як лінійне телебачення все ще б'є digital у світі.
-
Доповідь комерційного директора оператора COSMONOVA|NET Костянтина Новицького про глобальний ринок Pay TV у сучасному світі digital.
-
Як провідні телегрупи готуються до супутникового кодування сигналу своїх телеканалів і чим це корисно для Pay TV.
-
Чотири провідні медіагрупи планують закодувати сигнал своїх каналів на супутнику 20 січня 2020 року.
-
Компанія Сільвіо Берлусконі Mediaset купила 9,6% акцій німецької медіакомпанії Pro.Sieben.Sat.1, щоб «протистояти американським телегігантам».