Топ-10 рекламодавців під час карантину наростили інтенсивність ТВ-комунікацій зі своїми споживачами на 11-17 тижні 2020 року.
У середньому обсяг придбаних ними телерейтингів (EqGRP) (дані за аудиторією 18-54, міста 50 тис. +) за період кризи зріс на 93% у порівнянні з аналогічним періодом 2019 року. Про це повідомив генеральний директор Ocean Media Андрій Партика.
«Лідери не розгубилися в кризу. Вони уже мають щеплення від цієї проблеми, і знають, що неможна втрачати контакт з аудиторією. Топ-10 рекламодавців використали цінові можливості, які ми запропонували, і суттєво збільшили свою активність, практично удвічі. Оскільки це компанії, які давно на ринку, я думаю, вони можуть бути прикладом. Той, хто вагається, має зрозуміти, що довгостроково ця стратегія працює. Усі, хто може думати не тільки про найближчі 2-3 місяці, а дивиться на наступні рік чи два, мають орієнтуватись на стратегію лідерів», – зазначив Андрій Партика.
Нагадаємо, попри на форс-мажорні обставини, український рекламний ринок у першому кварталі продовжував зростання.
Читайте також:
ТБ, реклама і вірус: що відбувається на ринку і хто кого переможе
Издатели потеряли 20% заработка из диджитал-рекламы
Как украинские медиа зарабатывают на нативной рекламе
З 16 січня вся реклама в Україні повинна бути українською мовою
Фото: unsplash
Підписуйтесь на «Телекритику» у Telegram та Facebook!