«Телекритика» публікує текст повідомлення компанії повністю.
«Відповідальність перед суспільством, співробітниками і партнерами, розуміння необхідності співробітництва заради вирішення надзвичайного виклику для України та світу – найвищий пріоритет для StarLightMedia. Як лідер галузі, відповідальний бізнес та медіагрупа з найбільшою аудиторією, компанія ініціювала та реалізувала активності із розумінням різних сценаріїв поширення вірусу та наслідків, до яких це може призвести. Зусилля StarLightMedia та її акціонерів спрямовані на українське суспільство загалом, адже відповідальність найбільших українських каналів важко переоцінити.
Михайло Царьов, СЕО StarLightMedia: «Пандемія коронавірусу створює низку глобальних ризиків для людей, бізнесу та країн. Ми віримо, що у цей період особливо гострим є запит на партнерство та відповідальність. Роль приватного сектору виходить далеко за межі утримання бізнес-процесів та економічного стану, і має охоплювати піклування про своїх співробітників та їх родини, суспільство та країну в цілому. Ми вважаємо, що бізнеси мають визначити сфери, де їх залучення буде найбільш ефективним, і об’єднати зусилля з партнерами та державою заради забезпечення безпеки людей та подолання кризи».
Усі дії StarLightMedia сфокусовані у трьох напрямках: сприяння захисту здоров’я українців та протидія паніці та дезінформації, забезпечення безперебійної роботи бізнесу, мовлення та партнерських зобов’язань, а також забезпечення безумовної безпеки співробітників.
Захист здоров’я українців та протидія паніці та дезінформації
Новини групи StarLightMedia надають українцям своєчасну, перевірену та об’єктивну інформацію щодо поточного стану поширення вірусу, превентивних дій та рекомендацій державних і світових інституцій. Канали та сайти медіагрупи сприяють оперативній комунікації профільних органів державної влади з населенням. Ведучі та репортери щоденно докладають зусиль для протидії поширенню неперевірених фактів, паніки та дискримінації груп заражених осіб чи осіб із зони ризику. “Факти-ICTV” розробили спеціалізовану платформу http://fakty.com.ua/coronavirus/, на якій збирається та подається уся перевірена та актуальна інформація про COVID-19, спростовуються міфи про вірус і надається вся інформація щодо дій у разі виникнення симптомів. “Вікна-Новини” започаткували програму із Зоряною Скалецькою, ексміністеркою з охорони здоров’я, яка щодня розповідає найголовніше про COVID-19. Закликаємо усіх журналістів та ЗМІ за потреби користуватися ексклюзивними коментарями та новинами, створеними редакціями.
Забезпечення безперебійної роботи бізнесу та мовлення
Робота компанії та її підрозділів відбувається в онлайн-режимі, але у повному обсязі для забезпечення ефіру та діджитал-платформ групи, а також для виконання партнерських домовленостей. StarLightMedia було внесено зміни до технологічного циклу виробництва студійних програм за участю глядачів. Ми відмовились від їхнього залучення в усіх програмах, де це можливо, або ж кардинально скоротили їхню кількість відповідно до постанов і розпоряджень уповноважених органів. Наразі призупинено продакшен програм, виробництво яких потребує залучення великої кількості представників творчої групи, глядачів та учасників.
Ба більше, у цей період та у максимально стислі терміни StarLightMedia запустила новий телеканал ICTV Ukraine, який 16 березня з’явився у вільному доступі для всіх, хто стежить за новинами і хотів би отримувати якісну інформацію про нашу країну. Медіагрупа вчасно виконала доручення президента. Вдячні листи глядачів з Криму та окупованих українських земель прямо підтверджують актуальність і важливість такого рішення.
Канали також вітають рішення продавця реклами – агентства Ocean Media про конкретні дії на підтримку українських рекламодавців на період поширення вірусу.
Забезпечення безпеки співробітників
StarLightMedia оперативно запровадила систему дистанційної роботи для максимально можливого числа співробітників. Працівникам, які через професійну необхідність знаходяться в офісі, для того щоб забезпечити безперебійний, цілодобовий ефір, створені усі профілактичні можливості для запобігання інфікування. StarLightMedia запроваджує і вітає нові правила бізнес-етики: переведення нарад у режим відеоконференцій чи конференц-колів, рішуче обмеження кола фізично присутніх осіб на зустрічах, підтримання безумовної дистанції між співрозмовниками, регулярний освітній процес з дистанційних форм роботи. Компанія вдячна своїм працівникам, які не тільки підтримують запроваджені правила, але й постійно їх вдосконалюють, зокрема, висунувши ініціативу підвезення колег на роботу та з роботи.
З усвідомленням своєї ролі та відповідальності перед суспільством StarLightMedia створено серію соціальних роликів, де ведучі каналів допомагають українцям розібратись серед усієї поточної інформації, дають перевірені поради та наголошують на необхідності дотримання карантину. Ролики транслюються не тільки в ефірі та на сторінках каналів групи, але і відкриті до поширення усіма небайдужими та зацікавленими сторонами.
Посилання на перші опубліковані ролики з серії.
Загальний ролик: https://www.youtube.com/watch?v=a0bV0_nVI0Q&feature=youtu.be
Олена Фроляк https://www.youtube.com/watch?v=97DKi-cwcFQ&feature=emb_logo
Надія Матвєєва https://www.youtube.com/watch?v=9LYXRfPUJ6c&feature=youtu.be
Сергій Притула https://www.youtube.com/watch?v=9AIWsVe5ecc&feature=youtu.be
StarLightMedia ухвалила рішення супроводжувати логотипи улюблених телеканалів мільйонів українців — ICTV, CТБ, Нового каналу й “Оце ТБ” — слоганом #залишайсявдома.
Постійна кампанія щодо інформування громадян здійснюється і на всіх сторінках наших каналів у соціальних мережах. Зірки StarLightMedia долучились до флешмобу #ЗалишайсяВдома, закликавши всіх українців дотримуватись карантину й убезпечити своє здоров’я.
Ми постійно збираємо інформацію, яка може полегшити життя наших громадян і роботу наших працівників під час пандемії коронавірусу».
Фото: Олександра Йорк