Баїнгове агентство MediaCom, що входить до GroupM, виграло тендер компанії Procter&Gamble із планування та закупівель медіа в Україні на 2020-й рік. Про це повідомляється у релізі агентства.
MediaCom показало найкращий результат серед інших агентств: «За результатами проведення оцінки агенцій на предмет їх стратегічного бачення розвитку брендів Procter&Gamble, команда MediaCom продемонструвала найкраще бачення основних аспектів партнерства. Відновлення співпраці MediaCom з одним із найбільших рекламодавців у світі є продовженням історії партнерства двох потужних компаній, експертиза яких дозволяє спільно створювати успішні проєкти, спрямовані на зростання бізнесу», – йдеться у повідомленні агентства.
«Ми безмежно раді партнерству з гігантом FMCG індустрії, Procter & Gamble, – коментує Ростислав Костенко, директор MediaCom Україна. – Поновлення нашої співпраці є свідченням того, що ми впевнено розвиваємося у разом з новітніми тенденціями медіаринку, а наш продукт відповідає потребам одного з найбільших рекламодавців у світі, який постійно зростає. Ми пишаємось тим, що маємо можливість спільно працювати над розвитком бізнесу Procter & Gamble».
У компанії P&G анонсують зміни у медіаплануванні на 2020-й: «З метою прискорення зростання, ми запровадили ряд змін, покликаних підвищити точність та ефективність охоплення переважної кількості споживачів. MediaCom продемонстрував найкращий досвід планування та аналітики стратегії. Це рішення було ухвалено з метою забезпечення максимально сприятливих умов для стабільного та успішного зростання наших брендів. Ми переконані, що співпраця з MediaCom та наші спільні зусилля, спрямовані на реалізацію обраної медійної стратегії, призведуть до збільшення цінності наших брендів та бізнесу загалом».
Зазначимо, P&G входить у топ найбільших рекламодавців українських медіа. Влітку центральний офіс українського підрозділу Procter & Gamble почав працювати під керівництвом варшавського представництва замість московського.
Нагадаємо, останні кілька років рекламні бюджети Procter&Gamble обслуговувало баїнгове агентство Starcom, що входить в рекламний холдинг Publicis Groupe Ukraine. У квітні в агентстві змінився директор – ним стала Ольга Воронова.
Фото: pixabay
Підписуйтесь на «Телекритику» у Telegram та Facebook!