Видання Digiday опублікувало дослідження про вплив пандемії коронавірусу на різні сфери бізнесу. Ми публікуємо уривки з документа з інформацією щодо видавничої справи.
Згідно з результатами проведеного опитування, наразі:
- 88% респондентів впевнені, що не зможуть досягти цілей, поставлених на 2020 рік;
- 85% думають, що значно втратять у доходах від реклами;
- 79% втратять у доходах від оффлайн-заходів;
- 38% мають намір і далі скорочувати штат.
Однак не все так песимістично. У медіакомпаній є плани на майбутнє. І вони такі:
- 40% респондентів говорять, що після карантину будуть активно розвивати платну підписку;
- 32% будуть більше приділяти уваги, часу та ресурсів на створення контенту для брендів;
- 32% будуть проводити заходи дистанційно.
Також представники медіабізнесу, які взяли участь в опитуванні, кажуть, що карантин істотно вплинув і на організацію робочих процесів. Так, 72% сказали, що відтепер будуть лояльніше ставитися до роботи віддалено. А 43% запевнили, що і після кризи будуть частіше використовувати онлайновий формат, наприклад, для проведення нарад.
Читайте також: Андрій Партика: Нова бізнес-етика в Україні, або як вберегти свою команду від коронавірусу.
Фото: unsplash
Підписуйтесь на «Телекритику» у Telegram та Facebook!