«Перед нами було поставлене грандіозне за своїми масштабами завдання – показати, що наш канал сучасний, актуальний для активної, просунутої аудиторії, – розповів головний дизайнер каналу Олександр Антонов. – На такі глобальні проекти на європейському ринку виділяються величезні бюджети і ще більші терміни. І працюють над ними щонайменше 20-25 осіб. У нашому випадку людей було в п’ять разів менше, а терміни – мінімальні. Але ми це зробили! Приблизно п’ять місяців пішло на те, щоб дійти спільного рішення, щоб усім усе сподобалося. Розглядалося багато різноманітних концепцій, але нас весь час щось не влаштовувало… Ми переробляли і переробляли все з нуля. У якийсь момент хлопці вже були в розпачі, бо кожні кілька днів я пропонував нові корективи, а ці маленькі корективи тягнули за собою великі зміни в решті графіку. Але, як показав час, вони були дуже потрібні!»
Під новий дизайн навіть був розроблений унікальний шрифт, який команда «Нового каналу» обіцяє викласти у вільний доступ. На розробку шрифту пішло близько місяця.