Facebook виступає головним ресурсом отримання новин для приблизно 48% користувачів. У YouTube цей показник дорівнює 25%, у Instagram – менше 10%.

Фото: Digital News Report

Фото: Digital News Report

Фото: Digital News Report
Що примітно, 24% користувачів віддають перевагу обговоренню новин у месенджері WhatsApp, і тільки 17% – у Facebook. WhatsApp також виявився найпопулярнішим місцем для обговорення і читання новин у Південно-Східній Азії.
Дослідження показало, що частіше за інших за доступ до новин у інтернеті платять жителі країн Північної Європи. Так, у Норвегії послугами платних новин користуються 30% користувачів (на 4% більше, ніж у 2017 році), у Швеції – 26% (+6%), а у Фінляндії – 18% (+4%).

Фото: Digital News Report

Фото: Digital News Report
офіційному сайті.