13 грудня кампанія із просування бренду «Світ чекає на відкриття» каналу «ПлюсПлюс» отримала золото Effie Awards Ukraine 2019 у номінації «Брендований контент і послуга», а кращою командою категорії «Медіакомпанії» премії стала команда маркетингових комунікацій 1+1 media, повідомляє прес-служба медіагрупи.
«Ми раді, що нам вдалося досягти поставлених цілей і отримати результат, який перевищив очікування. Проєкт «Світ чекає на відкриття» став першовідкривачем багатьох напрямків на ринку, тому сміливо можу сказати, що ми не тільки надихнули глядачів на відкриття, але і себе — команду проєкту. Золото Effie стало другою нагородою від премії для каналу «ПлюсПлюс», спасибі колегам з індустрії, які високо цінують наші досягнення. Далі більше», — зазначила Ганна Гончар, виконавча директорка нішевих каналів 1+1 media.
«Це вже не перша наша нагорода, як тих, хто драйвить маркетингові комунікації серед українських медіакомпаній. Попереду багато цікавих викликів, але, разом із моєю командою, я точно знаю, що нам під силу будь-які проєкти та челенджі», — прокоментувала Світлана Павелецька, директорка із маркетингових комунікацій 1+1 media.
Нагадаємо, мультсеріал «Світ чекає на відкриття» власного виробництва анімаційного продакшена каналу, інтеграція в освітній процес і GR-комунікації, а також запуск лінійки ліцензованої продукції сприяють тому, щоб у легкій та зрозумілій формі діти могли дізнатися щось нове і цікаве про світ і предмети, які оточують нас у повсякденному житті.
Історія бренду почалася із 24-х серійного мультсеріалу «Світ чекає на відкриття», створеного у стилістиці каналу, у головних ролях із героями «ПлюсПлюс» — Трикутьою, Квадриком та Кружком. Крім ефіру, серії доступні на сайті «ПлюсПлюс», 1+1 video та YouTube.
З 2018 року проєкт рекомендовано МОН України до перегляду у школах. Для цього створено безрекламний унікальний розділ для вчителів на сайті каналу.
Крім того, у 2018 році серії «Світ чекає на відкриття» використано у підручниках для 1 класу видавництвом «Ранок» для предмета «Я досліджую світ». У 2019 нові серії додано до підручника для 2 класу. Це був перший подібний досвід інтеграції розважально-освітнього контенту у шкільну літературу на ринку України.
У рамках розвитку проєкту 360 телеканал «ПлюсПлюс» розвивав і ліцензійне напрямок, випускаючи набори для експериментів, енциклопедії-конструктори, гру у доповненій реальності. Також було випущено серію розвивальних матеріалів — судоку, лабіринти з наклейками, кросворди, розмальовки.
Раніше «Телекритика» повідомляла, що у шорт-лист номінантів премії потрапили такі проєкти від 1+1 media, як соціальна ініціатива #забутипровік, «Світ чекає на відкриття» і благодійна місія «Промінь мрій».
Нагадаємо, що премія Effie нагороджує успішні рекламні кампанії, що проводяться на українському ринку, сприяє підвищенню ролі реклами, ефективному і результативному використанню маркетингових ресурсів.
Фото: 1+1 media
Підписуйтесь на «Телекритику» у Telegram та Facebook!