Згідно з даними дослідження* телевізійної аудиторії у січні 2020 року «ПлюсПлюс» з показником частки (shr%) 2,4% увійшов у десятку українських каналів, які переглядають найбільше, повідомляє прес-служба каналу.
За словами Іванни Найди, генерального продюсера нішевих каналів 1+1 media, результати цього дослідження є свого роду підтвердженням того, що команда «ПлюсПлюс» наповнює контентну сітку дійсно цікавими для аудиторії продуктами.
«Тому ми продовжимо спостерігати за рейтинговою динамікою, щоб і далі займати гідне місце серед українських каналів», ─ зазначила Іванна Найда.
Згідно з даними дослідження, проведеного з 1 по 28 січня за аудиторії 18-54 (уся Україна), перше місце рейтингу посів телеканал «Україна», друге ─ «1+1» і третє ─ ICTV.
Нагадаємо: раніше стало відомо, що 1 січня «ПлюсПлюс» почне повноцінне мовлення у цифровому ефірі Т2.
* Дані ТВ-панелі належать ІТК, дослідник ─ Nielsen, моніторинг ─ Комунікаційний Альянс.
Фото: Олександра Йорк
Підписуйтесь на «Телекритику» у Telegram та Facebook!