25 березня 2020 року компанія Kantar Україна провела вебінар «Зміни в медіаспоживанні, або Найкращий час для рекламної кампанії», у ході якого директорка з роботи з ключовими клієнтами, керівниця відділу медіа і діджиталу Марина Костроміна розповіла про те, як в Україні змінилося медіаспоживання, чому брендам саме зараз варто проводити рекламні кампанії і як грамотно це зробити.
Отже, Kantar відзначає 14-відсоткове зростання телеперегляду в Україні з моменту запровадження карантину через пандемію коронавірусу. У компанії акцентують, що це дає можливість брендам активно комунікувати через цей канал.
У діджиталі також відбулися якісні зміни: найбільш популярні новинні ресурси, комунікації через месенджери, перегляди відео онлайн. Якщо говорити конкретно, то найбільше зростання аудиторії у Facebook, Facebook Messanger і Viber.
А ось радіостанції залишаються з тими ж показниками щодо аудиторії, що і до карантину.
Марина Костроміна пояснила, чому компаніям зараз вкрай важливо не втрачати зв’язок зі споживачами, навіть якщо вони надають такі послуги, як організація подорожей. Однак робити це потрібно грамотно.
І найпершим і важливим завданням є допомога споживачеві в адаптації до нового способу життя. «Споживач буде пам’ятати тих, хто був з ним поруч у важку хвилину», – резюмує Марина. Вона також рекомендує буквально у кожному меседжі підкреслювати, що для бренду важливі насамперед люди, а не прибуток. Зробити це можна різними способами.
- змінити логотип;
- використовувати слогани, з яких зрозуміло, що люди важливіші за прибуток;
- обігравати тему побуту в рекламі;
- обігравати емоції, пов’язані з сім’єю, друзями, турботою про близьких;
- використовувати меседж «що ти будеш робити після карантину».
Завдання №2 – вибудовування відносин зі споживачем у довгостроковій перспективі. Це необхідно робити тим компаніям, діяльність яких припинена на час карантину, щоб не розгубити клієнтів. Наприклад, туроператор може запропонувати спланувати відпустку на осінь або на зиму.
Третє, що варто зробити, – збільшити кількість онлайн-каналів комунікації зі споживачами, але при цьому потрібно пам’ятати, що особисте спілкування зараз сприймається клієнтами куди краще, ніж безлика розсилка «для всіх».
Нагадаємо: раніше стало відомо, що видавці все частіше використовують альтернативні джерела доходу – дослідження.
Інфографіка: Kantar
Фото: «Телекритика»
Підписуйтесь на «Телекритику» у Telegram та Facebook!