Медіагрупа Guardian опублікувала звіт щодо прибутковості за минулий рік і за перші місяці 2020 року, передає pressgazette.co.uk.
Згідно з опублікованим документом, кількість передплатників, які оформили регулярні платежі, збільшилася на 23%. Станом на березень 2020 року таких читачів було вже 821 тис. Протягом квітня регулярні платежі оформили ще 55 тис. читачів.
Також зросла кількість одноразових платежів: з 341 тис. до 342 тис. (дані станом на 31 березня 2020 року).
Істотно зросла аудиторія додатка Guardian – з 191 тис. до 265 тис. Нагадаємо, що додаток було запущено у жовтні 2019 року, вартість підписки на нього становить £11,99.
Підписка на друковані Guardian, Observer та Guardian Weekly теж збільшилася – на 3%. Сьогодні аудиторія друкованих версій видань становить 111 тис. осіб.
Такий же метод підтримки з боку читачів вирішила застосувати й редакція Liverpool Echo. Нещодавно медіа запропонувало читачам платну підписку, запровадивши функцію збору коштів на своєму сайті.
Нагадаємо: раніше стало відомо, що Юлія Мендель спростувала «фейки» щодо статті у The Guardian.
Читайте також:
The Guardian планирует привлечь 2 млн платных подписчиков при помощи кроссвордов
Генеральным директором Guardian назначена Аннет Томас
Як The Guardian вперше отримала прибуток
Фото: Guardian
Підписуйтесь на «Телекритику» у Telegram та Facebook!