Користувачам, які прридбали передплату на телемовників через соцмережу, не доведеться користуватися нічим іншим, крім платформи соцмережі. Про це повідомляє видання QZ.
Чому для компаній платного ТБ пропозиція про співпрацю з Facebook може бути вигідною?
Сьогодні такі компанії оплачують дорогу рекламу в Facebook. Таким чином, реагуючи на рекламу, користувачі мережі могли б відразу переходити до перегляду контенту. Передплата онлайн-продуктів може стати додатковим джерелом доходу, коли зростання інших доходів платного ТБ знижується.
Наразі передплату на стримінгове мовлення понад 140 онлайн-телеканалів продає Amazon. Apple, який вже надає доступ до сторонніх відеозастосунків через фірмовий застосунок Apple TV, також заявив про своє бажання продавати передплату на платне ТБ. Відеосервіс Hulu в США продає передплату на пакети HBO, Showtime, Cinemax і Starz, а кабельний оператор Comcast – на онлайн-кінотеатр Netflix, інтегруючи при цьому такі стримінг-сервіси, як Amazon Prime Video і YouTube, у свій інтерфейс кабельної платформи.
Видання зазначає, що платний ТВ-пакет допоможе соцмережі розвивати свою відеоплатформу Facebook Watch, яка стала доступною всім користувачам у серпні 2018 року. Особливою популярністю вона користується в США.
Фото: Getty