4 листопада Facebook заявив, що проведе оновлення бренду, у рамках якого з’явиться новий логотип компанії. Про це повідомляється в офіційному блозі Facebook.
«Сьогодні ми оновлюємо наш фірмовий знак, щоб прояснити, які продукти пов’язані з Facebook. Також ми введемо новий логотип компанії, щоб можна було простіше відрізнити компанію Facebook від додатка Facebook, який збереже свій власний бренд», – пишуть у блозі.
Новий брендинг був розроблений з використанням типографіки і великих літер для створення візуального відмінності між компанією і додатком.
“Люди повинні знати, що за компанії роблять продукти, які вони використовують. Наші основні продукти складаються з програм: Facebook, Messenger, Instagram, WhatsApp, Oculus, Workplace, Portal і Calibra. Ці додатки і технології мають загальну інфраструктуру протягом багатьох років, і команди, які стоять за ними, часто працюють разом», – прокоментували в компанії.
Так, найближчими тижнями у всіх продуктах і маркетингових матеріалах, включно з новим веб-сайтом компанії, з’явиться підпис «From Facebook» (від Facebook).
Одна з цілей цього брендингу – створення спільноти і розширення аудиторії.
Фото: Facebook
Підписуйтесь на «Телекритику» в Telegram та Facebook!