За офіційними даними, Netflix сьогодні обслуговує близько 125 мільйонів користувачів у 190 країнах, викладаючи понад 140 мільйонів годин телешоу і фільмів на день.
У грудні компанії довелося виправдовуватися перед клієнтами за те, що вона «видала» в своєму Twitter інформацію про 53 людей, які протягом 18 святкових днів щодня дивилися фільм «Різдвяний принц».
Пост отримав негативну реакцію користувачів, і компанії довелося пояснювати, що у них дуже серйозно ставляться до політики конфіденційності та що інформації про конкретних осіб вони не розкривали і розкривати не збиралися.
Повертаючись до питання про те, яку інформацію отримує і зберігає Netflix про своїх передплатників, згадаємо, як у січні 2017 року компанія представила офіційну угоду про конфіденційність (вона є в загальному доступі).
Для початку – Netflix відомі ті дані, які ви надали самі: ваше ім’я, адреса електронної пошти, місце проживання, спосіб оплати послуг сервісу та ваш номер телефону. Він також зберігає дані про те, як ви оцінюєте той чи той фільм.
Netflix автоматично запам’ятовує, з яких платформ ви дивитеся їхню продукцію (смартфон, планшет, комп’ютер тощо), яка у вас IP-адреса. Сервісу також доступна ваша історія переглядів і пошукових запитів, а також інформація про те, як довго ви дивилися шоу і взаємодіяли із застосунком або сайтом компанії.
Доходы от зарубежных продаж Netflix догнали показатели по США
Як і багато онлайн-сервісів, Netflix збирає інформацію з браузера, через який клієнт взаємодіє з ним (веб-історію, cookie-файли, рекламні ідентифікатори).
Netflix визнає, що використовує дані про онлайн-рекламу, орієнтовану на інтереси його користувачів, на інших веб-сайтах або в застосунках, але не дозволяє сторонню рекламу на своєму майданчику. У заяві Netflix йдеться також про збір додаткової інформації, яка містить демографічні дані, дані на основі інтересів користувачів і їхньої поведінки в мережі.
З ким же Netflix ділиться даними?
У заяві компанії сказано, що вона ділиться інформацією «в обмежених цілях» з постачальниками послуг, сторонніми компаніями, пов’язаними з рекламними пропозиціями самого Netflix, і правоохоронними органами (на їхній запит). Netflix також заявляє, що може пропонувати спільні з іншими компаніями акції або програми, для участі в яких від вас вимагають поділитися інформацією з третіми особами.
Однак Netflix відхрещується від чуток, що компанія продає інформацію про своїх клієнтів.
Є й оптимістична новина – очистити історію своїх дій (запитів і переглядів) у застосунку або на сайті можна, відвідавши розділ Netflix.com/ViewingActivity та відрегулювавши відповідні налаштування на пристрої.