Як повідомляє The Brussels Times, обсяг імпорту в Євросоюз минулого року становив 1,8 трильйона євро, однак європейці досі мало знають про українські компанії та продукцію, яку вони пропонують.
«Є проблема – слабка обізнаність європейських споживачів про український бізнес. І ми хочемо її вирішити. Наша мета – відкрити європейській спільноті український бізнес, продемонструвати його масштаби і можливості», – заявили ініціатори проекту.
The Brussels Times представлено як у форматі діджитал, так і в друкованому вигляді. Видання поширюється в столиці Бельгії Брюсселі. Таким чином про український бізнес читатимуть дипломати, міжнародні та галузеві організації, а також депутати Європарламенту, впевнені творці проекту.
UA-100: Ukrainian Business for Europe стартує в квітні 2018 року і завершиться в січні 2019-го. Менше як за рік The Brussels Times планує зібрати цікаву й ексклюзивну інформацію про сотню найкращих компаній і підприємств нашої країни, які увійдуть до спецвипуску – іміджевий глянцевий журнал, який планують видати найприкінці поточного року.
Фото: The Brussels Times