Телевізійний сейлз-хауз Ocean Media оголосив про запровадження спеціальних цінових стимулів для порівняльної реклами. Перші 5 рекламних кампаній з порівняльною рекламою отримають гарантовану 20% знижку. Про це повідомляє прес-служба Ocean Media.
Під знижкою 20% маються на увазі перші 5 рекламних кампаній з порівняльною рекламою протягом року з дати старту. Таку заяву генеральний директор Ocean Media Андрій Партика зробив 14 лютого, виступаючи на конференції «Фармпогляд-2020».
«Першопрохідці отримають достойну винагороду, – зазначив Андрій Партика. – Порівняльна реклама надзвичайно ефективна. Вона, зазвичай, дуже цікава глядачам, має всі ознаки вірусної, і ефективно стимулює продажі шляхом міграції споживачів між брендами».
Також Андрій Партика зауважив, що певний консерватизм українських рекламодавців щодо використання порівняльної реклами пояснюється відсутністю практичного досвіду в цій сфері, а також двозначністю певних формулювань, які нещодавно з’явились у законі «Про рекламу».
«Ніхто не хоче ризикувати першим. Усі хочуть ознайомитись із практичними кейсами. Але той, хто почне першим, виграє двічі: завдяки достатньо вагомій ціновій знижці на рекламу, і від зростання продажів свого товару», – додає Андрій Партика.
Нагадаємо, 11 грудня 2019 року набули чинності законодавчі норми щодо гармонізації законодавства у сфері порівняльної реклами із правом Європейського Союзу. Згідно з законом, у рекламі дозволяється використовувати зображення чи посилання на товар, торговельні марки, інші позначення, під якими випускається товар, комерційне (фірмове) найменування конкурента. Водночас забороняється порівняльна реклама, яка має ознаки нечесної підприємницької практики, недобросовісної конкуренції, вводить споживачів в оману.
Фото: Олександра Йорк
Підписуйтесь на «Телекритику» в Telegram и Facebook!