У серпні 2018 року Amazon розпочала розробку нової стратегії, в рамках якої клієнтам додому доставляють безкоштовні пробники їжі, спортивного харчування, корму для тварин, косметики, побутової хімії, вітамінних та протеїнових сумішей.
Для розсилки пробників найдорожча компанія в світі вдалася до допомоги машинного навчання, заснованого на даних про звички та вподобання користувачів, якими вони діляться на сайті ритейлера.
На думку аналітиків, така стратегія здатна збільшити продажі товарів порівняно з рекламою в соціальних мережах.
Видання Axios не виключає, що новий формат розсилки може призвести до проблем з конфіденційністю користувачів. Деякі можуть розцінити такий жест від Amazon як порушення особистої свободи. Зауважимо, що у всіх користувачів компанії є шанс виключити себе з можливих адресатів пробників, обравши відповідну опцію в налаштуваннях облікового запису.
Раніше «Телекритика» писала, що працівники Amazon ділилися конфіденційною інформацією про роботу інтернет-магазину зі сторонніми компаніями.
Фото: Getty Images