За даними глобального дослідження, проведеного компанією Ipsos на замовлення Google *, українці використовують Google для пошуку інформації та рекомендацій частіше, ніж будь-які інші джерела. Про це повідомляє Hill + Knowlton Strategies.
Дослідники з’ясували, що більшість українців, перш ніж зробити покупку, звертаються за інформацією до інтернету. 78% респондентів заявили, що саме інформація онлайн спонукала їх зробити покупку; для 40% такою відправною точкою став магазин, а для 22% – традиційні медіа.
Також 77% українських користувачів шукають у Google інформацію про покупку, яку вони планують зробити в магазині або онлайн, 73% вивчають або шукають новий бренд, 72% цікавляться новинками, 68% заходять у Google, щоб отримати корисні рекомендації, 66% шукають продукт, який десь побачили, і 65% шукають найбільш підходящу опцію для своїх потреб.
За даними дослідження, українські покупці активно використовують смартфон для пошуку і покупок. Так, 69% офлайн-покупців використовували смартфон для пошуку інформації про товар або здійснення покупки, а 66% онлайн-покупців здійснили покупку онлайн за допомогою телефону за останній тиждень.
Також, за результатами цього дослідження, вивчення оглядів продуктів перед покупкою є важливим моментом для українців: 74% респондентів читають або дивляться огляди цікавої продукції, а 37% офлайн-покупців використовували онлайн-огляди перед походом в магазин. 69% покупців перевіряли онлайн наявність товару в магазині перед походом в магазин.
Що стосується вибору магазину для здійснення покупок, українські покупці враховують три найбільш важливих для них фактори: 67% – відзначають важливість інформації про продукт/фотографії, 66% – репутацію магазину і 65% – асортимент і різноманітність товару.
* Дослідження Ipsos на замовлення Google в 28 країнах, включно з Україною, в період з 1 по 12 березня 2019 року проводилося методом онлайн опитування, яке проводилося серед українців старше 18 років, які зробили покупку за останній тиждень.
Інфографіка: Ipsos
Фото: pexels
Підписуйтесь на «Телекритику» в Telegram та Facebook!