Компанія Ocean Media провела дослідження стану справ у своїх клієнтів у період карантину. Опитування 46 рекламодавців з різних сфер показало, що українські компанії зараз стрімко змінюють як структуру управління, так і бізнес-процеси під нові умови роботи, повідомляє пресслужба.
Головними трендами маркетингових змін стали запуск онлайн-продажів, корекція продукту, а також пошук нових партнерів. З початком карантину трансформаційні процеси були запущені у 54% компаній.
Попри слабку передбачуваність розвитку коронакризи, український бізнес продемонстрував готовність до швидкого реагування на проблеми. Через 5 тижнів після введення карантину понад 64% опитаних клієнтів Ocean Media вже завершили адаптацію під нові умови ведення бізнесу або були до них готові спочатку.
Багато компаній, які пережили пік попиту на свої товари та послуги на початку карантину, зараз переживають падіння обсягів продажів. Особливо чітко це спостерігається у категорії фарма. У той самий час у другій половині квітня спостерігалося поступове вирівнювання попиту з позитивним прогнозним трендом.
63% рекламодавців Ocean Media повідомили про зростання продажів або їх збереження на докризовому рівні. Водночас більше третини компаній переживають зменшення обсягу продажів, а у 2% вони зупинились.
2% опитаних компаній налаштовані на те, що карантин може тривати навіть восени, і виходячи з цього вибудовують свої бізнес-процеси. У той самий час 57% компаній налаштовані на закінчення карантину до кінця травня.
Нагадаємо: раніше стало відомо про те, що топ-10 рекламодавців подвоїв контакти з ТВ-аудиторією.
Читайте також:
ТБ, реклама і вірус: що відбувається на ринку і хто кого переможе
Издатели потеряли 20% заработка из диджитал-рекламы
Как украинские медиа зарабатывают на нативной рекламе
З 16 січня вся реклама в Україні повинна бути українською мовою
Фото: “Телекритика”
Підписуйтесь на «Телекритику» у Telegram та Facebook!