Журналісти Аманда Тауб і Макс Фішер у своєму нещодавньому матеріалі на New York Times стверджують, що в погромах мусульманських магазинів і будинків, влаштованих радикально налаштованим буддистами, ключову роль зіграв Facebook. Адже саме там з’являлися чутки про вбивства мусульманами людей і лунали заклики до насильства.
Вина Facebook, на думку журналістів, у тому, що він «ігнорує неодноразові попередження про можливе насильство, не бажає наймати модераторів або створювати контактні пункти екстреної допомоги». Таким чином його новинна стрічка стає майданчиком для найрізноманітніших чуток, домислів і пропаганди.
Проблема також і в тому, що для жителів Шрі-Ланки, як і для жителів багатьох інших країн, Facebook є єдиною соціальною мережею. Тому до інформації, яка з’являється в ньому, не звикли ставитися критично. Саме так було поширено чутки, що мусульманські аптеки на Шрі-Ланці забиті препаратом для стерилізації місцевих жителів.
Нагадаємо, що на щорічній конференції для розробників F8 Марк Цукерберг представив новий сервіс для знайомств на базі Facebook.